Het jaar zit er weer bijna op. Dat betekent dat we weer vooruit moeten kijken en plannen moeten maken voor het komende jaar. Vooruit kijken is ook leren van het verleden en zaken die goed zijn gegaan verder uitbouwen. Een van de manieren waarop wij dat doen is naar de content te kijken die afgelopen jaar goed presteerde. In ons geval onder andere de 3 meest gelezen blogs van 2021 voor de advocatuur en accountancy.
Het leuke van afgelopen jaar is dat we duidelijk zien dat kantoren zowel naar de interne groei als naar de externe groei hebben gekeken. Je kunt aan de klantkant nog zo hard groeien, als je niet de juiste mensen weet te vinden dan heb je niets aan deze groei. De onderwerpen die jullie interessant vonden gingen dan ook zowel over employer branding als over contentmarketing.
Eerder dit jaar schreven we al over de meest gelezen blogs van de eerste 6 maanden. Het bevestigd bovenstaande, ook toen ging het over deze onderwerpen.
Lees hier de blog: De meest gelezen blogs tot nu toe in 2021
Hieronder vind je onze meest gelezen blogs van 2021. We zijn ook zo vrij geweest om een ‘new kid on the block’ te noemen. Een die in 3 weken tijd al een plek in de top 5 heeft bemachtigd. Wat ons niet verbaast, aangezien iedereen steeds meer inziet dat alleen het schrijven van content niet het verschil maakt. Het goed schrijven, distribueren en meten van deze content doet dat wel.
De ‘new kid on the block’ is: Blue River introduceert contentmarketing tool voor de advocatuur en accountancy. Deze blog beschrijft een van onze hoogtepunten van dit jaar. Omdat wij voor onze klanten met de komst van deze tool van content een feestje kunnen.
Breaking news: Blue River introduceert een contentmarketing tool voor de advocatuur en accountancy. Een gebruikersvriendelijke all in one oplossing voor contentcreatie, distributie en analyse. Komt dat zien!#contentmarketing #advocatuur #accountancy https://t.co/pU3B639lES
— Blue River Marketing (@BlueRiverMarke1) November 23, 2021
Het waarom van content schrijven wordt ons dagelijkse nog gevraagd. Veel kantoren zien er weinig tot geen resultaten van terug en het gevoel bekruipt ze dat ze hun kostbare tijd beter in andere zaken kunnen stoppen. Niets is minder waar. Het is van cruciaal belang om content te schrijven en distribueren. Maar zorg wel dat deze content bijdraagt aan het doel. En of dit nu is om je een gezicht te geven op de arbeidsmarkt of om je expertise kenbaar te maken: heb een plan en houd je hier aan vast. Dan zien we komend jaar jullie meest gelezen blogs graag langskomen!
Wil je meer weten over ons of zou je meer willen weten over hoe content voor jouw kantoor succesvol kan zijn? We komen in het nieuwe jaar graag bij je langs.
Fijne feestdagen!