De vakantie staat voor de deur. Een mooi moment om rustig terug te kijken op de eerste 6 maanden van het jaar. En om plannen te maken voor de tweede helft. Wij kijken terug naar de 3 meest gelezen blogs tot nu toe. Leuk om te zien dat een oude blog uit 2020 nog steeds tot de meest interessante behoort.
De top 3
De top 3 van onze blogs bestaat zowel uit content over online marketing als over employer branding. Beide onderwerpen waar zowel de accountancy als advocatuur iedere dag zijn uitdagingen in ervaart. Wat zijn nu de meest gelezen blogs:
- Handige nieuwe functie op Linkedin; Breng je post onder de aandacht bij medewerkers
- De zes stappen van employer branding
- Trend voor 2021 in de advocatuur en accountancy: het automatiseren van je contentstrategie
Meerwaarde van content
Los van het feit dat het leuk is om te schrijven over dat wat je bezighoudt of over zaken die je graag met je netwerk wilt delen heeft bloggen een ander groot voordeel. Je bent en blijft zichtbaar voor je omgeving. Je content leeft voort en dus ook jouw boodschap.
Door met regelmaat te bloggen of andere content te delen, zorg je ervoor dat jouw expertise wordt opgebouwd en in stand blijft. Een goede blog die hierover gaat is:
Wanneer gaan je blog omzet opleveren?
Wil jij ook weten hoe je succesvol een contentstrategie op kunt bouwen. Of wil je weten hoe je meer uit jouw huidige strategie kan halen. We komen graag een keer bij je langs of we ontmoeten elkaar online, net zo praktisch!
Groet,
Bart