Advocatuur

De juridische wereld verandert snel. Legal techbedrijven en andere dienstverleners zijn de strijd met de advocatuur aangegaan. Zij krijgen steeds meer voet aan de grond. En hebben doorgaans grote marketingbudgetten. Daarnaast is de markt transparanter geworden, en cliënten kritischer. Meer dan 60% van je potentiële cliënten vindt zijn of haar advocaat inmiddels volledig online, en meer dan 90% bekijkt eerst de kantoorwebsite voor ze besluiten hun vraag of zaak aan jouw kantoor toe te vertrouwen.

En hoe zit dat met je toekomstige collega’s? Die vinden het imago van kantoor steeds belangrijker. En ook zij oriënteren zich steeds vaker online. Zo kunnen ze vooraf al bepalen of de cultuur van kantoor wel bij ze past, hoe het zit met de work-life balance en hoe ze kunnen (door)groeien.

Om als kantoor in deze veranderende markt te kunnen blijven groeien zijn de juiste strategie en zichtbaarheid cruciaal. En moet je werk maken van je positionering. De concurrentie is tenslotte altijd maar één muisklik weg. Maar hoe word je beter zichtbaar? En vindbaar?

Met een ijzersterke strategie en krachtige uitvoering. Een helder verhaal en goede focus. Waardoor de doelgroep ziet waar jouw kantoor zich écht onderscheidt van de rest, wat je allemaal in huis hebt en hoe jullie werken. Waardoor ze niet eens meer aan de concurrent denken.

Wil je weten hoe je dit voor elkaar krijgt? Neem dan gerust vrijblijvend contact met ons op. Dan drinken we een kop koffie en vertellen we je er meer over.

Highlights

  • Meer concurrentie
  • Online oriëntatie en selectie
  • Online zichtbaarheid cruciaal
  • Onderscheiden van de rest